on 17-07-2014 09:08
Za miesiąc temu skończyłem mój kontrakt ... DLACZEGO CZRGE ME pieniądze z ACCONT? JACEK MAJDA
17-07-2014 09:21 - edited 17-07-2014 09:25
17-07-2014 09:21 - edited 17-07-2014 09:25
You need to contact O2 (call 202 from your phone) to cancel.
Some advice here http://community.o2.co.uk/t5/Pay-Monthly-and-Pay-Go/Cancelling-Your-Contract-A-Guide/m-p/566774/high...
Aby skontaktować się z O2 (zadzwoń 202 z telefonu), aby anulować.
Kilka rad tutaj http://community.o2.co.uk/t5/Pay-Monthly-and-Pay-Go/Cancelling-Your-Contract-A-Guide/m-p/566774/high...
17-07-2014 09:20 - edited 17-07-2014 09:21
17-07-2014 09:20 - edited 17-07-2014 09:21
17-07-2014 09:21 - edited 17-07-2014 09:25
17-07-2014 09:21 - edited 17-07-2014 09:25
You need to contact O2 (call 202 from your phone) to cancel.
Some advice here http://community.o2.co.uk/t5/Pay-Monthly-and-Pay-Go/Cancelling-Your-Contract-A-Guide/m-p/566774/high...
Aby skontaktować się z O2 (zadzwoń 202 z telefonu), aby anulować.
Kilka rad tutaj http://community.o2.co.uk/t5/Pay-Monthly-and-Pay-Go/Cancelling-Your-Contract-A-Guide/m-p/566774/high...
on 17-07-2014 09:24
on 17-07-2014 09:24
You will have been charged a further month if you haven't given 30 days notice. You are on a 30 day rolling contract until you end the contract by calling customer service on 202.
on 17-07-2014 09:31
on 17-07-2014 09:31
on 17-07-2014 09:55
on 17-07-2014 09:55
For future reference @JACEK06094 please note from the terms and conditions of the community :
To help us moderate the O2 Community, all Content must be in English only.
Na przyszłość @JACEK06094 proszę zauważyć od warunków społeczności:
Aby pomóc nam moderować O2 Wspólnotę, cała zawartość powinna być tylko w języku angielskim.
17-07-2014 10:16 - edited 17-07-2014 10:17
17-07-2014 10:16 - edited 17-07-2014 10:17
on 17-07-2014 14:04
on 17-07-2014 14:04